Wednesday, December 8, 2010

tea o ais limau...

                                                walaupon kelat tapi lidah mengatakan manis nak buat macam mana...

assalamualaikum....say masih lagi rasa nak ketawa dengan watak kamalashraf dan nurul hannah...sangat2 mencuit hati..yela sampai saya dok gelak ketawa sorang2....tengok pon sorang2 tadi..tapi kalau saya tengok drama tadi dengan kawan saya aya,comfirm kami gelak sama2...lucu sangat2...pelakon nya zul huzaimy dan almy nadia...citer nya agak mencuit hati serta banyak scene2 yang da pengajaran dan boleh diambil sebagai iktibar...katakan lah kalau seorang lelaki mencintai betul2 kita semua wanita2,kita cakap kat orang lelaki nih jumpa ayah saya kalau nak bercinta dengan saya...saya rasa kalau saya pon saya akan buat perkara yang sama....yela lelaki sekarang tak boleh percaya,bukan saya demand atau apa tapi kalau saya,pilihan saya mestilah beragama,boleh membahagiakan,menghargai saya hingga ke akhirat dan kejalan yang diredhai dan membimbing saya serta menghormati abah dan ma saya...tu je...drama tadi betul2 buat saya berfikir bahawa jodoh dan pertemuan semua di tangan Allah swt...dengan tea o ais limau pon boleh bertemu jodoh...heheheh...nak ketawa tapi dah memang kenyataan...jodoh,pertemua,ajal dan maut serta rezeki kehidupan semua dah ditentukan oleh Nya...kita sebagai hamba mesti bersabar dan redha dengan kehidupan kerana kita semua hanya menumpang di dunia ini.....cinta dan anugerah dari allah swt yang terulung....harap2 saya akan dapat,,,,,,tapi...insyaalllah...semua tu dah ditetapkan....saya redha..dan saya percaya kepada Allah swt......

p/s: tea o ais limau one of my fov la...........hehehh...

No comments:

Post a Comment