Sunday, October 20, 2013

LAMA MENYEPI..hobi menulis datang lagi...2013...

as salam
alhamdulillah...lama rasa saya tak mengupdate blog saya...saya bersyukur kerana masih diberi kelapangan masa dan juga tenaga untuk menulis blog ni..sebenarnya hobi saya adalah menulis..tetapi disebabkan saya sendiri (masalah sendiri) hobi menulis terhenti kerana perkara perkara yang tak disangka..saya bersyukur sangat...sekarang saya sedang menyiapkan thesis saya..kepada yang terbaca..doakan supaya saya dapat menghabiskan thesis dan submit pada tahun ini jugak..insyaallah...selepas ini saya akan cuba untuk update diblong sekurangnya satu minggu sekali...hehhe(buzi dengan thesis kan)..yelah tu..doakan saya...saya perlukan doa kalian...amin...Ya Allah..kau Permudahkan aku dalam menyiapakan thesis ku Ya Allah...segala ilmu yang ada insyaallah akan aku kongsikan bersama hamba mu yang lain...Rabbal Alamin....Allahuakbar...:-)

No comments:

Post a Comment