Monday, April 18, 2011

10 hari lagi............

assalamualaikum....10 hari lagi...akan tiba untuk kali terakhir asses semasa belajar degree..Permudahkan lah Ya Allah swt...dalam 10 hari macam-macam boleh berlaku dalam hidup saya...harapan saya agar dapat menempuhi dengan baik dan sabar serta tabah dalam menerima sebarang kemungkinan...insyallah sesuatu yang berlaku dalam hidup kita sebagai hamba allah ada hikmah. mungkin hikmah yang baik dan mugkin hikmah yang memberi kita pengajaran...di saat saya menulis ini,hati saya takut dan kadang-kadang berfikir yang bukan-bukan..entah la..saya hanya manusia biasa...bukan manusia luar biasa..tp manusia boleh berfikiran secara luar biasa....fikir-fikirkan lah...saya memohon maaf kepada kawan-kawan saya jikalau ada silap dan salah sepanjang menjalani pengajian degree di sini,semoga pengajian saya tamat dengan jayanya dan harap diberkati dan diredhai oleh allah swt..amin,..sekian sahaja dari saya..nur fadhilah mohd omar..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment