Sunday, September 11, 2011

GAMBAR RAYA 2011

 bergambaR DATUK dan CHU...
 my sister,kak long...sesi bermaaf-maafan dengan abah and ma
 my brother in law........abg long
 my sis farihah@ngah@ha
 it's me............so cutieeeeeee....heheheh
 my sis,im@farahim
 my sis,fatin liyana@tin
 my brother,abe@hanis zhafri
 my little brother,adeq@hamiz zhafran
my datuk n my chuuuuu...

assalamualaikum...terasa sekian lama tidak mengupdate blog nih...namun apepon saya tidak pernah melupakan blog ni malah suatu ketika dahulu blog ini menjadi peneman hidup saya. di sini saya ingin berkongsi cerita mengenai kenangan saya di hari raya ini. tema kami raya tahun ini adalah sedondon...........iaitu oren...
lucu gak nak buat tih,yela semua dah besar-besar belaka,tapi kami tetap buat sebab demi menjaga perasaan ma.....semua ini adalah idea dari ma kami..terima kasih maa.............SELAMAT HARI RAYA SEMUAAAAAAA......




DI bawah ini saya sertakan gambar-gambar yang tema sedondon sebelum ini k..



No comments:

Post a Comment