Saturday, September 17, 2011

UPtown shah Alam..with mama,k.long and adik im

assalamualaikum.jam menunjukkan 3 .08 pagi..mata tidak menyatakan ingin tdo...tadi baru balik dari uptown s.,alam...sebenar nya saya letih memikir dengan masalah yang menimpa diri ini,,ya allah,semoga aku akan hadapi cabaran dan dugaan hidup ini dengan selamat dan baik..amin...
mai nak story skit....tak berkenaan dengan tajuk pon..semalam saya mengenali seorang lelaki yang mengelar kn dirinya sebagai seorang penyapu smpah.saya hairan..zaman moden pon masih ada lelaki yang menggunakan helah yang saya rasa tektik itu sudah berzaman untuk berkenalan atau chat ym dengan seorang gadis....(ketawa)kelakar pon ada...nama nya fadil...tak tau la nama betul atau tak..saya pun bukan mengenali ye pada awal perbualan kami...mai sini nak cite skit..saya rase kelakar sebab dia adalah orang satu daerah dengan saya dan pada masa yang sama dia juga bekas senior saya dibangku sekolah menengah...hairan...pelik dan nak katakan dunia ini kecik je...entah la...saya redha dengan ketentuan ilahi,andai suatu hari nanti kami bersua muka,harap-harap perhubungan sesama islam terjalin sbg kawan k...bkan ape2..k la,,,saya dah rasa mengantuk plak..ingat nak upload gambar pi uptown td,tp bluetooth tak boleh terima...takpe la nanti saya upload lain kali...bye..assalamualaikum..

p/s:sebelum tdo baca doa
ingat orang yang kita sayang
maaf kan orang yang ada buat salah dan berharap kesalahan kita pada orang lain juga dimaafkan(secara tidak sengaja)
ingat kepada Kematian..kerana Setiap yang bernyawa akan mati.Dan kematian itu adalah Pasti berlaku..ya Allah...

No comments:

Post a Comment