Wednesday, September 28, 2011

DRAMA Seharum Kenanga.....finally..

assalamualaikum...hmmm...dah hbis saya tengok cerita drama ini...........alhamdunillah..walaupun saya agak ketinggalan..sebenarnya saya memang dapat habiskan menonton drama ini pada 2010,tetapi saya tidak dapat mengikuti kerana saya tidak ada masa untuk menonton memandangkan saya ini ada kelas dan pada waktu siaran yer saya terpaksa ke kelas...sebab tu la saya tak dapat nak menonton...tetapi alhamdunillah tahun ini saya dapat juga melihat ke akhir episod drama ini...memang meberi pengajaran kepada kita semua kerana drama ini banyak pengajaran dan teladan kepada kita sebagai hamba allah terutamanya sekali wanita. saya bersetuju dengan lakonan dania yang dilakon kan oleh janet khoo..kalau boleh saya nak sangat jadi macam dia...(watak dia dalam hidup saya) tidak pernah berputus asa,bersyukur  dan sangat bijak dalam membuat sesuatu perkara melihat ke arah masa depan dan saya bangga dengan watak sebagai dania...dimana banyak kesusahan yang dia alami........pengalaman kehidupan mengajar kita erti untuk hidup...
p/s: saya berharap agar saya dapat mengambil iktibar dan pengajaran dari drama ini untuk dijadikan panduan dan rujukan dalam meneruskan hidup saya ini................amin..........k la saya berada di library...ingat nak cari maklumat..tapi terbuka blog saya ini........salam sayang dari saya...nur fadhilah binti mohd omar.



sebenar nya,saya buat blog ini pun masa saya tengah fokus menonton drama seharum kenanga...kebetulan saya tinggal di kolej kenanga..maka ada lah blog ini "seharum kenanga sejernih kasih"2009/2010

No comments:

Post a Comment