Thursday, February 18, 2010

first TIME........))))


pada hari ni 19 februari 2010,jam 12.01 mlm,aku telah membuat blog sendiri....tu la perkara first time dalam hidupku ini..mungkin ada yang akan tergelak dengan luahanku,tapi itulah aku ingin katakan bhawa First time yg aku maksud kan itu...aku tau semua org ada perkara first time dalam idup mereka msing2...begitu juga aku n salah satu nyer ini lah....so,aku nk usher2 dulu psl blog nih and nk research'ceh...research tu'..kelakar plak....wait kkk.....selamat datang ke dunia SEHARUM KENANGA....Nk tau ape tu seharum kenanga kena la tunggu....sabar tau....

mesti korang pon banyak benda yg yang korang ingin luahkan dalam tajuk FIRST TIME nih kan....

saya sudi share kalau sape2 yg nk share psl FIRST TIME in your life,,,,ape-ape la yang boleh kita share......

No comments:

Post a Comment