Thursday, February 18, 2010

Seminggu tak BALIK KG.....rindu la....

fadhilah....akulah anak kepada saidah dan mohd omar x pulang ke kampung pada midterm break.....mybe da hikmah aku tak balik ke kampung.....yela bukan x nak balik tapi da perkara yg msih aku tangguh dan perlu aku selesaikan dulu...apepon ma n abah aku tak menyalah kan aku malah memberi semangat kepada ku..(bertuah dapat ma n abah )......msti ma aku rase sunyi kalau aku dan adik beradik aku tak balik umah time cuti..sebab time ni je ma dapat tgok aku yg comel nih...ehheheh...(perasan la dee ni)....x de la...sekadar gurau n x nak wat diri aku berasa sedih memikirkan nya....tu je nk cakap..sebenar nya bnyak lagi kalau aku nak cakap kan tapi biar la aku luahkan slow2..aku pon baru lagi dalam blog ni...yela...baru buat ....assalamualaikum semua.....:).....jadi la cm budak sebelah ni..senyum je...so kalau x bleh balik pon kena senyum la..boleh balik lg kena senyum...hehhehe.....

No comments:

Post a Comment