Sunday, August 1, 2010

1 ogos 2010...assalamualaikum..
hari ni aku da beli majalah solusi edisi 22...baru sebulan lepas aku jatuh cinta dengan majalah ini..jalan penyampaian dan cara nya membuat ku tertarik untuk membaca nya....alhamdunillah...aku bertuah bertemu dengan majalah solusi ni kerana bnyak ilmu dan pengetahuan aku dapat dari  itu..apa yang ingin ku kongsi adalah semester ni aku kena buat thesis,major aku in product...mengenai improve product of life based on that issue now in malaysia..so,antara issue2 hangat di malaysia mengenai rumah urut.so aku buat presentation about this tpic and ok kate en erwin..my isu fokus on sosial but dalam slide aku tambah aku puyer isu mengenai 'mati kerana lembu' kerana apabila aku membaca tajuk tu membuat ku berfikir sejenak bahawa aku sangat2 tetarik dengan tajuk dan bila fikir balik bnyak input dan solution aku dapt from that isu....hmmmmmmmmm//en erwin suka aku puyer isu...,skrg masalah makin mencemburui aku,ia datang lagi sama dengan aku dapat mase aku dalam thun akhir diploma dulu..seingat aku roomate aku yang nak buat tajuk sama dengan aku ,skrg my degree projek da mmber lelaki ni nak buat tajuk yang sama dengan ku.................aku risau....fikiranku sedikit kacau...aku takut nak menempuhi ape yg aku lalui masa 2008 dahulu..............(berfikir sejenak)hmmmmmmmmmmmm..ini ujian atau dugaan untuk menguji keimanku ya allah??????
aku tak tau nak buat macam mane skrg..............

No comments:

Post a Comment