Tuesday, August 31, 2010

bulan ramadhan bulan keberkatan..tapi Aku???masih aku??

hari ni 31 ogos 2010..Merdeka..Merdeka...Merdeka...itulah laungan Tunku Abdul Rahman BAPA kEMERDEKAAN..HUHU...alhmdunillah sambutan kemerdekaan aku kat bilik ku di K3/312 Kolej Kenanga bersama kawan2 lain..maer tepat jam 12.oo mlm sempat melihat bunga api yang indah dari blok ku..cantik...nasib baik tinggi tmpat kolej aku nmpak la view dari I-city n Stadium Uitm...cantik la,,,menakujubkan cipataan Allah swt..Amin..
hari ni jalan2 bersama k.long survey cari rumah sewa..huhu..x jugak jumpa...nak buat cm ne ni...kesian aku tgok K.long ku...dh la 26 september nak kawin..rumah tk cari2 lagi...da hikmah disebalik semua tu....emmmmmmmmmmmmm..sok da test german...20% prepare baru...tapi entah la aku sem ji x yakin la...takut..mls...enth..i dont know why...hummmmmmm..dh la bulan ramadhan pemalas pulak...adoi..sakit hati bila aku perangai cam ni...mtlamat aku makin kabur...adakah diri aku dah ke jalan yang bengkok??sesat??hutmmm...berfikir sejenak...4hb balik kg...cuti 2 minggu...lame tu tapi thesis baru introduction..pening2...ape nak jadi dengan dee fadhilah nih??????????????knape????????
ya allah..mane pergi matlamat aku??ape yang x leh aku fokus??????????
lagi2 bulan ramdhan ni...aku nak rasai keberkatan dan kenikmatan walaupon aku x mampu mendapat banyak sedikit jadi la..........huhuhu..sedih nya hati....sakit hati...
hari ini aku tak sihat..kepala sakit belakang...nak berpaling ke kanan ke kiri susah...i try to sleep very well at my pillow but stil not okay...huhuhu................mamamammamam....i miss u so much.....(sambil tulis dgr lagu jangan sia-sia kan Hijaz) sedih pula............................
ya allah...tolong la...knape hati ku 2 minggu tak fokus dalam pelajaran??????????????adakah aku ni di hasut oleh orang atau da tak kena dengan diriku??mana matlamat ku??mana impian ku?????????sedih nya....

sekarang 21 ramadhan...x smapai 2 minggu nak raya...tapi apa yang aku dapat di bulan ramadan ni??????????ya allah....tolong la hamba mu yang hina lagi lemah ni.....kuatkan semangat dan cekalkan hati nya dalam menempuhi kehidupan ini..bnyak lagi dan cabaran hidupnya untuk meneruskan hidup ini......Kau permudahkan kan Segala-galanya ya allah.......ku mohon keampunan mu ya allah...kau bagi la ku petunjuk....amin ya robbal alamin....aku menyesal ya allah.....
to be continue...........insyallah b4 saya balik kg,,,,
mood:confius n sad

No comments:

Post a Comment