Thursday, August 19, 2010

as pengarah program malam seteguh sinarmu ramadhan..?

hmm..alhmdunillah..bersyukur ke hadrat ilahi dengan limpah dan kurniaNya dapat aku menjalankan tugas sbg pengarah program untuk malam ni....amin..aku bersykur sangat2....perjalanan program sangat lambat...sangat lambat2,,,tapi ada hikmah disebalik lambat tu....dengan budak2 tak trun ke dataran kenanga lagi.huhuhu..sedih...gelisah smua bermain dalam pemikiranku....pae yang aku boleh buat berserah kepada allah swt...alhmdunillah berjalan secara lancar...makanan datang lambat...setup teknikal lambat..mcm2...aku dapat tangani kerisauan aku mase tu..dengan ustaz pon datang lambat....sedih tapi aku yakin kepada Allah swt....amin...semua berjalan dengan lancar...ramai turun,time makan tapi time ceramah boleh kira berapa yang turun..itulah manusia zaman skrg...harap aku bukan dalam golongan tu..trima kasih ku ucapkan kepada jawatankuasa pelaksana program ini..TP zul,Su Nisah,Bdhari K.Fazah,Biro P K.tini n Zati,Makanan Liza n Norah,Keselamatan K.wANi n Eryna,Jemputan dn Protokol Jem dn Din serta Teknikal Zuzu n k.ain...serta sahabat surau dan izwan n Photographer Ika...tanpa diorang tak kan dpat berjalan mjlis ini dengan sempurna...trima kasih kawan2 dan adik2...hanya allah dapat membalas segala nya....

bnyak imput yang dapat di majlis ilmu ini...ustaz afiz hassan memang seseorang yang pandai menyampai kan maksudnya tersendiri akan membuat kita terasa,terpedih dgn kata-kata tnpa kita sedari...itulah yg dapat aku rase smpaikan aku skali terasa dengan kata-kata beliau tapi insyaallah akan aku perbaikinya...amin....trima kasih ustaz afiz..bnyak ilmu yang saya dapat...k la...skrg jam 2.26 pagi...kul5 nak sahur...tdo dulu la...huhuhu..assalamualaikum.:-))

No comments:

Post a Comment