Wednesday, February 23, 2011

23hb 02 2011,kaki sakit,tangan sakit semua dah sakit2...macam mana ni?

assalamualaikum...ok la saya nak kongsi cerita mengenai persediaan untuk game bola tampar..walaupon kalau dikira saya sekarang memang buzi dengan final project dan thesis,walaupon macam tu saya ada masa lagi untuk buat aktviti macam ni sebab saya mudah malas...bila nak fokus je ada la syaitan nak menghasut supaya saya lalai...banyak kali dah jadi macam ni...entah la.wake up d,wake up...sedar la kamu bahawa kamu sudah tiada masa lagi......okey la bercerita pasal sakit2 ni,tadi saya pergi training bola tampar jap kat padang perindu...habis tangan saya lebam sebab memang dah lama tak main bola tampar..yela asyik buzi...heheheh..alasan semata-mata...tiba2 tadi saya rasa nak pitam tapi saya tahan...mybe penat sangat or sakit badan...tak tahu la kenapa...biasa yer saya aktive...aktif...walaupon saya ni ni kategori org yang cute2 atau(gem)hheheh..tapi saya ada prinsip diri saya sendiri..iaitu sihat dan cergas walaupon berat badan terlebih...heheheh....mencari idea..idea..idea.datang laaaaaaaaaaaaaa...huhuhu....k la nanti sambung lagi...

No comments:

Post a Comment