Sunday, February 6, 2011

februari....

sebelum bermula,marilah kita sama-sama mengahayati video ini...(sedih sangat) assalamualaikum...sudah lama rasa nya saya tidak menulis atau menupdate saya punya blog..bukan tiada masa tetapi hati saya kebelakangan ini tidak suka menulis mengenai kehidupan saya di bulan januari kerana dibulan itu terlalu banyak kesedihan di hati saya...bukan saya tension tetapi saya sedih dengan sikap diri saya ini..kadang-kadang saya berfikir kenapa saya menjadi begini??????????????saya takut dengan kehidupan ini...saya takut menghadapi cabaran dalm hidup ini...saya sedih...saya tidak tahu di mana saya ingin mengadu..kepada Allah swt juga saya menangis...saya bertanya apa yang kau timpa ke atas umat mu ini ya allah???????????ya alllah...cubaan apa yang kau timpa atas aku ini ya allah???to be continue.............

No comments:

Post a Comment