Saturday, February 26, 2011

sayu..tapi k.lah saye adik2 k,lah...:-)

assalamualaikum,,,,terlebih dahulu saya ingin mengucapkan tahniah kepada pasukan bola tampar kolej kenanga kerana anda semua sanggup bermain dengan baik walaupun tidak tempat atau mana mana  nombor.semangat berpasukan dan semangat untuk main itu ada.....alhamdunillah..selesai dah tadi...ok la berbalik kepada "sayu",kenapa entri saya tulis mengenai nya,.kerana tadi saya mendapat panggilan telefon dari adik lelaki saya...yang sedang belajar di sekolah menengah teknik kuala krai,mula-mula bertanya khabar dan lepas itu dia beritahu,k.lah tak ucapkan selamat hari lahir kepada abe,jadi saya rasa begitu sedih sebab tidak dapat meningati tarikh lahir adik lelaki saya dan sebagai balasan saya nak belikan hadiah untuknya,tetiba akhir panggilan adik saya itu dia beritahu bahawa dia sayang saya,jarang sekali dapat mendengar di bibirnya kerana dia begitu pendiam dan tidak suka bercakap,yela lagipun dia lelaki jadi malu la bila cakap sayang sayang dekat akak dia,tapi saya begitu terharu dengan apa yang dia katakan kepada saya.......hmmmmmmmm..k.lah saye ko abe gok..sampai nak mengeluarkan air mata.................k.lah sayang kepada adik-adik k.lah dan keluarga k.lah..amin...semoga keluarga ku sihat sjahtera dan di rahmati oleh allah swt,,,amin

No comments:

Post a Comment