Tuesday, March 2, 2010

MISI AKADEMIK:UiTM UNIVERSITY OF INSPIRATION

assalamualaikum......dah beberapa hari saya x dapat nk luangkan mase menulis blog nih.......bkan x nak tulis tapi saya kesuntukan masa...skrg ni pon saya terpaksa skip kejap...tapi apepon saya berterima kasih kepada kawan2 JPK KENANGA dan adhoc yang bertungkus lumus untuk memastikan MISI AKADEMIK bersama pelajar2 sek men. jln kebun berjalan dengan lancar nya..alhamdunillah pujian dan feedback yang kami terima sangat membanggkan kan semua pihak termasuk pihak Tuan pengetua skali.......yes....akhir nya extenal puyer event berakhir......tapi nasib baik atau bruk yang kami jangkakan mybe da lagi sambungan kedua untuk program MISI AKADEMIK siri2 yang akan diadakan di skeloah itu pada bulan 8 nanti....entah...tgok la project paper cm ne kan...wait and see je....sekarang saya sibuk dengan bertimbun assgment yang perlu disiapkan.....permudahkan saya punya kerja ya ALLAh...amin

2 comments:

  1. Salam.......
    thanks a lot dee 4 ur support
    mere wrds cantt express my gratitude
    im glad Allah sent u
    im glad Allah gave d chance 4 us 2meet
    i hope our friendship will b blessed by Him
    uhibbuki fillah my dear...

    ReplyDelete
  2. wasalam...welcome...it ok dear..
    nnti u tolong i balik k..
    huhu...dalam dunia ni bila kita tlong org,insyaallah org akan tlong balik,smada tlong dari segi lain kita tak tau kan...u pon...i m glad allah sent u gak...kita kan hamba allah...bertuah tau dapat kenal....harpa persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat dear...huhuk...(menusuk kalbu ayat2..ceh2)

    ReplyDelete