Monday, March 29, 2010

pengalaman mengajar ERTI kehidupan

assalamualaikum....dah lama rase saya x menulis.....takpe..bkan ada orang nak baca pon..he2....
pengalaman mengejar erti hidup??betul....
kita akan menjadi lebih matang apabila kita pernah mengalami nya sendiri dan secara automatik ia menjadi pengalaman dalam hidup kita tak kira dalam bentuk ape jua cara..hu2......
msti anda pernah da pengalaman dalam hidupkan??pengalaman mase remaja?mase kecik?mase bercinta??x de pengalaman bercinta...atau ape-ape sahaja....org yang tabah sahaja dapat menahan dan menelan pengalaman yang memeritkan dalam hidupnya......biar susah nak telan,tapi kerana masih ada hormat dalam diri dan menyayangi nya hingga hujung nyawa biarlah kenangan yang tidak dapat dilupakan dalam hidup telan,hanya tuan empunya diri yang tahu......ya allah,kau tabahkan kawan2 dalam menjalani kehidupan yang sukar dengan onak dan duri ini ya allah.......amin.......susah nya bergelar manusia.....da hikmah dilahirkan sebagai manusia......saya bersyukur ya allah....kerana lengkap pancar indera yang kau berikan.......alhamdunillah....

saya nak berkongsi satu cerita dengan yang membaca blog saya nih,tapi biarlah ..nanti saya ceritakan kepada yang hendak membaca nya....hu2...

No comments:

Post a Comment