Friday, April 23, 2010

hari jumaat..24hb42010

assalamulaikum...smoga kawan2 ku berada dalam keadaan sihat sejahtera...hari ni terlepas subuh sebab dh sedar tapi badan x nak bangun sbb kena hasutan syaitan....mls nk bgun...tu puyer syaitan...hmmmmmmm....macam biasa saat2 macam ni semua sibuk kat bengkel dan termasuk saya pon....saya risau sebab furniture x proceed lagi.ni la first time before one week asses x proceed lagi my final project...saya skor sem ni tapi entah la insyaalah kalau da rezeki,da la dapat dekan..huhu...(NMPAK CM X DE NE)apepon berserah kepada Nya...amin...hari ni penat sebab kena wait prof untuk tegok sketches nak d proceed but dont proceed lagi...tension,penat dan semua la bermain d fikiranku..cm ne ni tnggl mggu depan je....product puyer projek lum siap puyer packaging lagi...huhuhu.........ya allah..saya dalam ketakutan sebenar nya sebb packaging x siap lagi...tapi kalau di ikutkn spatut last week aku dah siap tapi disebbkan perangai kemalasan saya tahap melampau,so jadi la cmni....berf;cb dan macam2 lagi....mmbuatkan lalai nk bwat packaging.....(dh siap bwat jadual tapi x panctual)tu la dinamakan manusia...hambamu ni yang leka ya allah....permudahkan la segala-galanya ya allah....amin.....


rase cm ngantok bcauz penat....nak tdo..huhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

ps:i stil remember someone??can i ask him if him remember me or not??hmmm

No comments:

Post a Comment