Thursday, April 29, 2010

semakin menghampiri...

alhmdunillah...bersyukur kepada allah swt kerana saya dapat lagi bernafas dan bergerak...assalamualaikum...hari ini merupakan hari yg penuh dengan hikmah...saya pon rasa sangat tenang dalam membuat perkara hari ni...hari1 sebelum ni sangat tertekan dan menyedihkan,hanya allah sahaja yg mengetahui isi hati saya...Dialah yang maha mengetahui apa yang akan berlaku kepada saya...bersyukur sangat2 kepadaNya..amin..
mari saya berkongsi cerita saya...seminggu lagi saya akan menghadapi penilaian akhir untuk semester ini...pada 6hb 5 2010....hari yang paling mengerikan dan mengembirakan kot TAPI TAk boleh sebab saya ada exam 7hb nanti....saya puyer product dalam 70% nak siap...alhmdunillah selepas saya solat isyak tadi,saya dapat msg beg packaging saya tu dh hmpir siap..saya ingat dan mati2 nak buat susah tapi allah swt maha Esa,ada hikmah saya pergi kesana kemari dengan hati yang sedih dan bersabar dengan perasaan saya ketika pergi ke kedai2 yg boleh mmbuat beg untuk saya..bnyak dugaan dan cabaran....alhmdunillah saya bertuah kerana dapat bertemu dengan makcik Miah....saya sangat berterima kasih dengan beliau kerana beliau hendak tolong saya walaupon beliau x da kemahiran dalam menjahit beg ,hanya boleh menjahit langsir tetapi beliau sanggup tolong saya....terima kasih makcik miah kalau makcik miah baca saya puyer blog nih..
projek satu lagi furniture saya pon dalam proses memotong-motong shape kan lagi......sekarang saya rase saya dh nak selesema sbb habuk sajli yg begitu menusuk hidung saya....sangat banyak habuk.....Philosphy saya tak baca lagi..x tau la ngat ke tak lagi..harap2 otak saya dapat ngat sebb bnyak sgt benda yang x dijangka berlaku sejak kebelakangan ini.....saya harap saya dapat kuatkan semangat dalam menghadapi hidup di dunia ni ya allah....amin....
k la..saya nak sambung buat bunting......dah bwat tapi msih dalam kekeliruan untuk print atau nak design lebih cantik lagi..tunggu la nnti....assalamualaikum...;-))


p/s:no man in my mind just now k....forget it k....focus on my final project..huhu....k....

No comments:

Post a Comment